Copy
Newsletter 1 - Els Cargols de les Gavarres
Febrer de 2017
No veus bé el Newsletter?
Mira'l al navegador d'internet

ÍNDEX

1 - Notícies
2 - Sortides realitzades
3 - Properes sortides

1 - NOTÍCIES

Els Cargols de les Gavarres estrenem Newsletter!

Primer de tot et preguntaràs... Què és un Newsletter?
Un Newsletter és una publicació digital que es distribueix a través de correu electrònic amb una certa periodicitat. Solen estar formats per diferents articles i/o notícies sobre el sector (en el nostre cas, el món de la bicicleta, de les Gavarres, de la nostra colla, etc.).

Així doncs, els Cargols de les Gavarres hem decidit començar aquest nou projecte per tal de mantenir-nos informats d'una manera més novedosa de les nostres activitats, tant fetes com per fer, de les nostres sortides, de les nostres idees, etc.

Esperem doncs que aquest nou noticiari us agradi i si teniu algun suggeriment, ens el deixeu escrit en el nostre blog, pàgina de Facebook o per e-mail.

Junta directiva

Cada any es sotmet a votació la nova Junta Directiva dels Cargols.
Tal i com es va votar el passat dissabte 11 de febrer, es va escollir nou president i aquest, va escollir una nova junta directiva. Per tal que en quedi constància, es deixen aquí els seus noms;

President: Xevi Urda
Tresorer: Joan Rabassedas
Secretaris: Àngel Mestres i Jordi Massachs
Concurs "Logo dels Cargols"

Per tal de identificar-nos més fàcilment, s'ha decidit fer un "segon logo" dels Cargols, més minimalista i que se’ns pugui identificar més fàcilment.

Qualsevol pot aportar la seva idea i un cop recopilats els diferents logos fets de cadascú, es sotmetran a votació.

El logo guanyador, passarà a formar part de la nostra marca identificativa.
Pot participar-hi qualsevol.

Ens podeu enviar les vostres propostes al nostre correu.

A continuació us deixem amb alguns exemples sobre un logotip / escut / marca i el seu logo més minimalista, el qual volem adaptar.
Exemple Logo

Exemple Minimalista

2 - SORTIDES REALITZADES

Aquest mes de febrer hem fet varies sortides que cal remarcar. A continuació, us en deixem un petit recull:

11/02/17 - Les Mines del Nen Jesús
Quatre Cargols, varem pujar direcció Montnegre des de Llambilles i un cop allà, varem anar direcció el Castell de Sant Miquel. Abans d'arribar-hi, varem agafar un corriol de baixada el qual ens porta a les Mines del Nen Jesús. Un cop feta la visita, enfilem cap amunt de nou i per acabar la ruta varem baixar per els tubogants del cacauet, el qual ens va deixar a peu de Palol.
19/02/17 - Gironès MTB Challenge
Dos Cargols es varen atrevir a participar a una cursa de 80 Kms! Tot i el fang, el desnivell, els quilòmetres i la dificultat que presentava tot el conjunt, tots dos la varen poder acabar!
25/02/17 - Pedralta
Quatre Cargols varen canviar d'entorn i en comptes d'anar per les Gavarres, varen decidir anar a pedalar per el massís de Cadiretes, més concretament per fer el cim de Pedralta! Un cim que feia molt de temps que no trepitjàvem cap dels Cargols...!
3 - PROPERES SORTIDES

Calendari de sortides 2017

Com és habitual, a principis d'any fem el calendari de sortides el dia del sopar. Aquest cop, però, com que el dia del sopar no se'n va parlar, en vàrem parlar a la reunió. Recordeu que és un calendari "provisional" i les dates no són les definitives. Si hi ha alguna altra proposta, se'n pot parlar.
Com a novetat, aquest any hem assignat uns "organitzadors de sortida" per involucrar a la majoria dels membres de la colla. S'ha assignat algun cargol a cada sortida i per ajudar-lo en l'organització, aquests en pot escollir algun més per així poder fer una sortida el més divertida possible.
Cal recordar que cada cap de setmana es seguiran fent les sortides habituals, les quals també anirem deixant constància en el blog per si algú s'hi vol afegir.

4 de març: Volcans
Organitzador: Àngel
Nivell: Fàcil.
Descripció: Sortida per els voltants del volcà de la Crosa i/o de Sant Dalmai, tot planera, amb esmorzar a Viloví d'Onyar

18 de març: Olot
Organitzadors: Xevi Urda, Jordi Massachs, Guillem Serra
Nivell: Fàcil / Mig
Descripció: Sortida anual en la qual agafem el carril bici fins a Olot, amb esmorzar i dinar a les Planes.

22 d'abril: El Subirà
Organitzador: Jordi Masó
Nivell: Alt
Descripció: Sortida per els voltants de Santa Coloma de Farners, ruta per acabar de determinar segons temps i ganes de pedalar. Lloc per anar a esmorzar per determinar.

14 de maig: Castanyer d'en Cuc
Organitzador: Josep Massachs
Nivell: Alt
Descripció: Sortida fins al Castanyer d'en Cuc, un arbre que es necessiten vàries persones per rodejar-lo. Lloc per anar a esmorzar per determinar.

17-18 de juny: Port de la Selva
Organitzador: Xevi Urda
Nivell: Alt
Descripció: Sortida anual per els voltants del Cap de Creus, en la qual en Xevi ens acull a casa seu per passar-hi la jornada i el nostre xef oficial, en Valentí, ens sol deleitar amb algun dels seus plats.

8 de juny: Sant Feliu
Organitzador: Ricard
Nivell: Baix
Descripció: Sortida per el carril bici fins a Sant Feliu, amb bany inclòs per qui vulgui. Esmorzar a la tornada a determinar.

5 d'agost: Piscina
Organitzador: Joan Rabassedas
Nivell: Baix / Mig
Descripció: Sortida anual per els voltants de Cassà amb un bon bany a l'arribada a la piscina d'en Joan Rabassedas, amb un bon àpat i begudes diverses per recuperar forces.

24 de setembre: Santa Tecla / Oncolliga
Organitzadors: Tots
Nivell: Baix
Descripció: Pedalada popular amb la col·laboració de l'ajuntament de Cassà i la Fundació Oncolliga. A determinar si aquest any es farà junt o per separat tal i com es va parlar.

7 d'octubre: Monells
Organitzador: Joan Poaté
Nivell: Alt
Descripció: Sortida per les Gavarres amb arribada a Monells, on ens esperarà un bon porquet a la brasa per esmorzar.

28 d'octubre: Fitor
Organitzador: Jordi Xirgu
Nivell: Alt
Descripció: Sortida per les Gavarres fins a arribar a Fitor i el Puig Cargol, amb esmorzar a Can Tià de Calonge.

11 - 18 de Novembre: Senglanada
Organitzador: Valentí
Nivell: Mig
Descripció: Sortida per les Gavarres en la qual ens deixen una casa per passar-hi el dia i menjar un bon estufat de senglar, fet per el nostre xef Valentí.

16 de desembre: Rocacorba
Organitzador: Xevi Urda
Nivell: Mig / Alt
Descripció: Sortida anual fins arribar a fer el cim de Rocacorba sortint des de Can Joan d'Adri amb esmorzar allà mateix.

Sortides amb dates a determinar:

Finals d'agost / principis de setembre: Sortida de 2 dies
Nivell: Alt
Descripció: Sortida que calgui 2 dies en fer-se, quedant-nos a dormir a algun lloc per passar tot el cap de setmana pedalant. S'accepten propostes de rutes per fer.

Estiu: Nocturna
Nivell: Baix
Descripció: Sortida a la llum de la lluna, en la qual acabem sopant tots junts abans i després de pedalar.

Entre setmana: Ruta per estirar cames
Nivell: Baix
Descripció: Sortides curtes entre setmana, a mitja tarda, d'una horeta o dos com a molt, per anar agafant cames per les sortides dels caps de setmana.
Pàgina de Facebook
Blog dels Cargols
2017 Els Cargols de les Gavarres

Vols canviar les teves preferències al rebre els Newsletter?
Pots actualitzar les teves dades o donar-te de baixa